Monday, September 26, 2011

Wowww Berat Turun 1.6kg Dalam 5 Hari

Salam, Wowww Berat Turun 1.6kg Dalam 5 Hari, jangan tak percaya yea, rasanya nie pertama kali berat turun mendadak, terkejut juga tapi itulah kenyataannya, takkan penimbangku pulak nak menipukan, kalau penimbang yang biasa tu bolehlah kata tak tepat bacaannya, nie penimbang digital, memang bacaan tepat, siap kira dengan gram sekali heeee.


So tahniah pada diri sendiri, aku memang happy sangat, kemain aku happy hari tu HAHAHAHA, tapi biasanya mula-mula memang berat cepat turunkan?, sebab orang cakap time tu yang kurang adalah air dan bukannya lemak, ntahlah yang penting berat turun.


Okeh nak tahu kenapa berat badanku boleh turun sebanyak 1.6kg dalam seminggu? meh aku share yea :-

1. Aku tak makan langsung Nasi dalam tempoh tersebut.
2. Aku amalkan minum Teh D'tox 
3. Aku bersenam gunakan Alat Senaman Untuk Sit Up 
4. Jadikan buah-buahan sebagai snacks
5. Minum banyak air masak

heeee tu jelah kot yang aku buat, tapi nasi memang aku tak sentuh langsung dalam tempoh tersebut, betapa gigihnya aku, sampai suami pun naik risau coz aku tak makan nasi, katanya mana boleh tak makan nasi, nanti penat, aku cakap takpe kalau rasa nak makan nanti aku makan, tapi dalam tempoh tersebut takde rasa nak makan nasi, sebab azam tengah tinggi hehe, nie aku start diet macam nie semula sebab dah takde open house hope berat nie boleh turun lagi ^____^

You can do it Yan!!!

3 comments:

  1. bagusnya..meh la lactolite pulak.bgs utk buang toxic,lemak sume..
    http://arreessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. alahai..jelesnya yan..yan amalkan atkins diet ke? sy pun pernah try dulu..tp jenis x konsisten..huhu..by e way.. tahniah..

    ReplyDelete
  3. stuju kak. sy pun same. xamek nasi tp bersenam 2 belum masenye lagi. kemalasan melampau nehhh. muahahaahahaha

    ReplyDelete