Sunday, September 18, 2011

Projek Diet Hari Ke 3

Salam, untuk Projek Diet Hari Ke 3 (patut aku update sekali dengan entry INI, tapi takpelah) alhamdulillah aku masih belum kantoi diet lagi, semuanya berjalan dengan neutral dan jaya sekali, heeeee

Jom tengok apa yang aku buat untuk Projek Diet Hari Ke 3


  • Sit up - 100x
  • Skipping 2-3 minit je, anak kacau hehehe ada lagi tu alasan ^___^

Menu sarapan  - Teh D'tox dan 5 keping cucur udang - 302kcl

Lunch - Salad Tomato + Isi Ikan + Tempe - 400kcl

Snacks - Mix Fruit - 150kcl

Dinner - Salad Tomato - 100kcl

*Air masak minum banyak ^____^

Total Kalori = 952 Kalori

Alhamdulillah, mudahan semuanya dipermudahkan Projek Dietku ini ^_____^

You can do it Yan!!!

2 comments:

  1. how to know kalori dlm mkanan eh?

    ReplyDelete
  2. Salam Tak Gu,

    untuk kalori makanan saya refer disini http://yanmieonline.com/2009/03/jumlah-kalori-dalam-makanan-2/

    dan selebihnya saya refer pada lebel makanan perserving berapa, untuk keterangan lanjut boleh ke kelabdiet.com ada thread disana untuk mengira kalori makan, thanks!

    ReplyDelete