Thursday, September 15, 2011

Projek Diet Bermula

Salam, page ini aku wujudkan untuk memantau aktiviti diet ku, harap berjayalah aku menurunkan berat badan nie, menakutkan pulak bila berat nie semakin naik mendadak, berat sangat dah, nak timbang pun jadi takut nak tengok angka yang keluar kat penimbang tu.

hem doa buat diri sendiri agar aku berjaya menurunkan berat badanku, dulu sebelum kahwin berat badanku cuma 42 kg, dapat anak kedua dan sekarang nie beratku kini **kg, Ya Allah banyaknya naik, nampak sangat aku abaikan bentuk tubuhku, nak diet semula, nak kelihatan slim macam dulu, tak dapat macam dulu dapat kurangkan 10kg dulu pun dah syukur sangat-sangat. Dulu dah slim, tapi naik balik sejak abaikan bab pemakanan, laju betul berat nie naik, haishhhh -..-"

Now nak cari seluar pun susah, tersekat kat peha, now aku perasan pulak perut semakin membuncit, Ya Allah kuatkanlah semangatku Ya Allah, mudahan aku berjaya menurunkan berat badanku ini, Amin.

You can do it Yan!!!

No comments:

Post a Comment