Sunday, September 18, 2011

Menu Sarapan Projek Diet Hari ke 3

Salam, pagi nie bangun berkobar-kobar rasa untuk meneruskan Projek Diet Hari ke 3, sarapan yang aku sediakan merupakan menu kegemaranku juga iaitu cucur udang, fuhhh biasa kalau aku makan cucur udang nie memang tak panda belakang dah, tapi kali nie aku kena pandang depan, belakang, kiri dan kanan, hehehe.


Untuk tidak kempunan (konon je hahaha), aku makan 5 potongan kecil cucur udang, agak nipis aku buat, saje supaya tak banyak karbo yang aku makan, minum pula sebelum tu aku dah minum air kosong segelas baru aku minum 1 Cawan Air Teh D'tox Shape Tea nie, aku dah lama minum air teh nie, kira memang dah amalkan, so dah lali dengan rasanya, teh nie memang banyak manfaatnya, melawaskan pembuangan, buang segala toksin dan lemak, memang serasi dengan aku ^___^



Sarapan : - Cucur Udang 5 potongan kecil dan nipis - 300kcl
               - 1 Cawan Air Teh D'tox Shape Tea - 2kcl

So untuk sarapan, aku baru ambil 302kcl.

You can do it Yan!!!


No comments:

Post a Comment