Wednesday, January 4, 2012

Dulu Kurus Macam Ni

Salam, hihihi post gambar lama untuk pembakar semangat, caya tak gambar saya kat bawah ni berat dalam 48kg je kot, sekarang ni tok sah tanyalah, dah berjaya slim kang saya reveal berat saya sekarang hahahaa. 


Time ni anak 2 pun boleh maintain lagi berat, tu pun jenuh nak turunkan lepas bersalinkan Haziq, 3-4 bulan saya berjaya turun sampai 10kg, terbaikk dalam hidup, tetapi kenapa sekarang agak susah nak disiplinkan diri macam masa mula-mula berpantangkan haziq ek?? ke nak kena ada baby lagi baru boleh turun berat dengan cepat? hehehe



Jeles sungguh tengok gambar atas tu, Ya Allah betul-betul nekad dah ni, hope saya berjaya menurunkan berat dan mengecilkan badan yang semakin membesar ni, dulu masa bujang berat 42-44kg je, tapi gambar atas tu dalam 48kg, kalau dapat berat macam dalam gambar atas tu pun saya dah bersyukur sangat-sangat dah heeee ^____^

You can do it Yan!!!

No comments:

Post a Comment