Wednesday, January 4, 2012

Ambil Herbalife Slimming Shake

Salam, Azam Baru 2012 dah nekad nak turunkan berat badan, taknak main-main dah, takde masa untuk tu semua, berat semakan menaik, rasa rendah diri semakin meninggi, badan pulak semakin tak selesa alahaiiii, so bulan lepas saya mulakan pengambilan Herbalife Slimming Shake alhamdulillah memang nampak pernurunan berat badan, tetapi selepas tu saya skip dalam 2 minggu sebab cuti sekolah balik kampung suami, makan memang takde jaga langsung, sob..sob...lagipun tak bawa balik shake ni.


Sekarang ni nak qada hari-hari yang lepas, hari-hari yang saya tak pantau pemakanan, kena lebih berdisiplin, kawan cakap kalau ambil produk ni secara konsisten dan berdisiplin disamping kawal pemakanan dan ambil makanan yang berkhasiat insyaallah pasti teruja dengan hasilnya.


So lepas ni (nekad ni) ehehee, saya nak amalkan petua dan tips pengambilan herbalife slimming shake dari beliau, hope saya pun berjaya seperti beliau, kagumlah tengok orang yang badan besar-besar ni boleh slim, diorang boleh kenapa saya tak boleh kan??

You can do it Yan!!!

No comments:

Post a Comment