Saturday, October 29, 2011

Good Bye 4.4kg

Salam, fuhhh lama juga tak menulis disini, bukan apa saya lupa password untuk blog ini, tak ingat guna email yang mana satu, jenuh jugak ler nak ingat email yang mana, lepas tu nak reset password lagi, uhhu, kali ni tulis password kat buku hehehe.


Pic : www.healthymami.com

Ok sepanjang blog ini tidak berupdate, saya tidaklah berdiet, cuma saya kurangkan makan sahaja, makan untuk sihat, takmo lah sekat-sekat makan, kalau sekat makan macam susah pulak berat nie nak turun, so makanya saya kurangkan je pengambilan makanan, still makan ok, tak sekat makan kikiki.


Dan alhamdulillah pagi tadi saya timbang berat, berat saya turun lagi, yeayyyyy total berat yang saya dah turunkan adalah sebanyak 4.4kg untuk sebulan, bagi orang lain takdelah banyak tapi bagi saya banyak juga sebab saya diet kurang makan, bukan diet tak makan hehe.

so good bye 4.4kg, jangan datang balik yea ^____^

You can do it Yan!!!

No comments:

Post a Comment