Wednesday, January 4, 2012

Kurangkan Aktiviti Membakar Kek/Kuih Muih

Salam, saya dah bincang dengan suami, saya akan Kurangkan Aktiviti Membakar Kek/Kuih Muih since Aiman pun dah start sekolah semula, sepanjang cuti sekolah meriah sangat dapur ni, macam-macam benda manis saya buat, saya pun join sekali makan even sikit pun, yelah dah sikit macam mana pun kalau benda manis-manis ni tetap juga kalorinya tinggi.


Pavlova, 3 kali saya buat dalam bulan 12, bayangkannnnnn....









See, betapa banyaknya lemak yang diternak sepanjang cuti sekolah -..-"

Now!!! selamat tinggal semuanya, kalau buat pun buat sikit je, cukup untuk budak 2 orang ni makan, ibu no makan-makan benda gini, suami manis-manis makan juga tapi kurang, so saya kena contohi suami saya ^____^

You can do it Yan!!!

2 comments:

  1. ehh..tak yah kurangkan. masak dan bakar aje..tapi bagi saya yang makan. haha..

    ReplyDelete
  2. Titan,

    Nanti awak pulak yang bulat, naya akak nanti hehehe :D

    ReplyDelete